Linde - Reisverslag uit Vorden, Nederland van Agnes Berkum - WaarBenJij.nu Linde - Reisverslag uit Vorden, Nederland van Agnes Berkum - WaarBenJij.nu

Linde

Door: Agnes

Blijf op de hoogte en volg Agnes

04 April 2016 | Nederland, Vorden

We hebben niet elke dag WiFi. Ook viel het me vandaag op dat ik verwachtte elke 2 uur wel een plekje tegen te komen om koffie te drinken, wat verre van waar is. Soms lopen we een uur of 4 en komen dan een restaurant of 'honesty box' koffietafel tegen.
De laatste paar dagen heb ik wat last gehad van knieën en enkels. Niets wat een paar ibuprufens niet kan verhelpen.
Ons Laren adres was heel leuk. Een stel van ongeveer onze leeftijd, zelf wandelaars en het huis had ruime kamers.
Vandaag zijn we in Linde beland. Een klein plaatsje tussen Vorden en Zelhem in. We hebben weer in de bossen gelopen en de omgeving verandert erg de laatste paar dagen. Het wordt veel groener, meer weilanden, de bossen hebben andere bomen.
We hebben onze eigen kamer vannacht. Dit is niet altijd het geval. als het wel gebeurd, spreidden we ons ook goed uit. De was wordt gedaan, alles wordt ingepakt, weer herpakt. Het wordt een gewoonte ons op ons gemak te voelen waar we ook terecht komen. Dit 'vrienden op de fiets' is een een echte aanrader.

In Laren hadden we de kans om de dikke eik te zien, die net een eindje te ver stond. Iets om naar terug te komen. Ik denk dat daar de tante en oom in woonden.
We hebben Berend botje ook al gehad en Bartje zijn we ook al tegengekomen.
Vandaag is deel 1 van net Pieterpad achter de rug. We zijn ons goed bewust dat het tweede deel vaak veel sneller gaat.

• 05 April 2016 - 10:06

Liesne:

Dag Agnes and vriendin
    Ik heb vandag pas jou Holten piece ( can't think of how to write that in dutch ) gelezen and so gellagge (?) over de ziekenhuis bedden. Nou jullie zyn met deel 1 klaar. Well done .

• 05 April 2016 - 10:20

Henny:

Hoop dat je knieën en enkels het vol gaan houden, jullie hebben toch ook weleens een rustdag?
    T weer werkt in ieder geval heel goed mee.
    succes weer!!
    groetje Henny

• 06 April 2016 - 13:05

Pete J:

Halfway, then, Ladies - very well done! Enjoy the rest. I hope you've the time to stop and smell the roses.

• 06 April 2016 - 16:49

zoeken naar de rozen dan maar.ik hoop je vanavond te spreken.gr.mamma mia