Laatste dag ZA - Reisverslag uit Nottingham Road, Zuid-Afrika van Agnes Berkum - WaarBenJij.nu Laatste dag ZA - Reisverslag uit Nottingham Road, Zuid-Afrika van Agnes Berkum - WaarBenJij.nu

Laatste dag ZA

Blijf op de hoogte en volg Agnes

19 Maart 2016 | Zuid-Afrika, Nottingham Road

Een lange en geen geweldige dag. De laatste werkverplichtingen verlopen niet vlot. Maar, met een beetje hulp van Pete, uiteindelijk allemaal gelukt, geprint, gestempeld en in een envelop.
Er is vanmiddag wat water geleverd. Hopelijk net genoeg voor een snelle douche. Nu 9 dagen zonder water uit de kraan en ons humeur is nog steeds goed.
Miquela is gister aangekomen en we gaan met z'n 3en morgenochtend vroeg naar de luchthaven.
De rugzak staat klaar. Nog geen 7.5 kg. De laatste rugby wedstrijd op tv. Pete kan kijken wat hij wilt in de volgende 6 weken! Nu ben ik doodversleten. En dat zonder gelopen te hebben vandaag!
Lekker douchen (hoop ik) en dan even rusten voor de laatste avond ingaat.
Ik vlieg via Doha, waar ik het naar verwachting niet koud zal hebben. Een lange wacht daar van een uur of zes.
Klein knoopje in de maagstreek vandaag. Gezonde zenuwen zullen we maar zeggen.
Liefs
Agnes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Nottingham Road

Agnes

Actief sinds 11 Maart 2016
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 8670

Voorgaande reizen:

11 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

23 Maart 2016 - 17 April 2016

Pieterpad

Landen bezocht: