Ommen - Reisverslag uit Ommen, Nederland van Agnes Berkum - WaarBenJij.nu Ommen - Reisverslag uit Ommen, Nederland van Agnes Berkum - WaarBenJij.nu

Ommen

Door: Agnes

Blijf op de hoogte en volg Agnes

31 Maart 2016 | Nederland, Ommen

Uitzicht op een open, druk verkeer op de weg voor ons, dat wel, maar het is wel gezellig.
Als je reageert op de verhalen, kan ik het lezen, maar niet terug reageren. Hou dus vooral niet op met reacties te plaatsen, want ik vind het wel leuk om deze te lezen. :)

Vanmorgen weer het uitgebreide ontbijt waar we onderhand aan gewend raken. Het zal nog aanpassen zijn straks om weer 'gewoon' te eten. Niet reuze goed geslapen, vaak wakker, maar toch uitgerust vanmorgen aan 22.5 km begonnen.
We zijn door een heel mooi dorp gelopen, de rheeze(?). Echt iets bijzonders. De foto's zijn genomen met mijn telefoon vandaag, dus heb ik ze maar overgenomen van gene op Facebook.
Op een camping met een sprookjesthema hebben we chocolade melk gedronken en daarna veel door bossen gelopen. We ontmoetten twee andere lopers waar we to in Ommen mee gestapt hebben. Het gezelschap deed de kilometers doen vliegen. (Beetje vreemd Nederlands??)
Ons adres was aan de route en makkelijk te vinden. We hebben hier een heerlijke ruimte km te zitten beneden en zelf koffie en thee te zetten.
Onze gastvrouw is bij de gym. Vanavond een hapje eten en dan weer redelijk op tijd naar bed vanavond voor een voorlopig laatste lange dag morgen.
Ik denk dat we de Vecht wel een paar keer zijn overgewandeld. Een kronkelende rivier lijkt het me.
Morgen dag 10 al!

  • 31 Maart 2016 - 20:56

    Willemien:

    Leuk verslag hoor Agnes, maar ik zie geen foto's

  • 31 Maart 2016 - 21:03

    Henny:

    Toch maar weer een keer proberen te reageren. Klinkt heel leuk allemaal. Snap niet hoe je t volhoudt!!
    Groetjes en voor morgen weer veel succes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Agnes

Actief sinds 11 Maart 2016
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 8689

Voorgaande reizen:

11 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

23 Maart 2016 - 17 April 2016

Pieterpad

Landen bezocht: