Laatste bergwandeling - Reisverslag uit Nottingham Road, Zuid-Afrika van Agnes Berkum - WaarBenJij.nu Laatste bergwandeling - Reisverslag uit Nottingham Road, Zuid-Afrika van Agnes Berkum - WaarBenJij.nu

Laatste bergwandeling

Door: Agnes

Blijf op de hoogte en volg Agnes

16 Maart 2016 | Zuid-Afrika, Nottingham Road

Net na 06h00, 16.6 Gr.C, bewolkt/mist. De laatste wandeling in Highmoor (plaatselijke bergen) vandaag met Liesje uit het dorp. Rugzak ingewogen op 7.9 kg. excl. water.
Volgende week beginnen we het Pieterpad. Weersvoorspellingen Pieterburen tot nu toe: droog. Winsum wordt een ander verhaal.
Ik ben benieuwd naar ons vermogen om dit te doen (lees liever: 'mijn', aangezien ik weinig twijfel hoef te trekken aan de capaciteiten van mijn reisgenote), de 'hosts' waar we zullen verblijven, het weer (indien dit nog niet duidelijk is: belangrijk!) en wat we allemaal tegen zullen komen.
Op Schiphol wacht er een licht regenjack, verder heb ik alles waar ik aan kon denken.
Vandaag overigens de 6de dag waarop we hier thuis zonder water zitten. Ik ben blij dat onze visite vertrokken is op de dag dat we zonder kwamen te zitten. Ze hebben nergens iets van gemerkt.
Douchen doen we bij de buren, waters in containers worden van her en der naar 'Puddles' (droge op dit moment haha) gesjouwd. De reden voor het waterloos bestaan schijnt een pomp die schoongemaakt moest worden. African time..

Toedeloe mensen.

  • 17 Maart 2016 - 13:53

    Liesje Carter:

    Hallo Agnes I just want to check if my reactie will be seen by you .

  • 19 Maart 2016 - 16:26

    :

    ik heb wat gevonden hopelik ontvang je dit .zoen je moeder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Nottingham Road

Agnes

Actief sinds 11 Maart 2016
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 8695

Voorgaande reizen:

11 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

23 Maart 2016 - 17 April 2016

Pieterpad

Landen bezocht: