Tolkamer-holthees - Reisverslag uit Holthees, Nederland van Agnes Berkum - WaarBenJij.nu Tolkamer-holthees - Reisverslag uit Holthees, Nederland van Agnes Berkum - WaarBenJij.nu

Tolkamer-holthees

Door: Agnes

Blijf op de hoogte en volg Agnes

12 April 2016 | Nederland, Holthees

Her is we're vroeg in de ochre d. Vandal belong were een Moore dab ge worsen. De broken zijn gisteren boor ent eerst anger it's, de tshirts met Korea mourners aangekomen. Zo, dat eerste stuk dus met Engelse predicatieve text. Nu in het Nederlands:
Het is weer vroeg in de ochtend. Vandaag belooft weer een mooie dag te worden. De broeken zijn gisteren voor het eerst afgeritst, de t-shirts met korte mouwen aangetrokken. Af en toe een lichte sweater erover. Het was niet moeilijk lopen onder die omstandigheden.
Gisteravond hebben we in ottersum geslapen in een cafeetje. Vriendelijke gastheer, ruime kamer, lekkere aspergesoep. De volgende dag liepen we 1 km door en vonden een hele leuke kern van Gennep. Het was er waarschijnlijk erg gezellig. Als je alles vantevoren wist...
Na tolkamer zijn we dus naar Groesbeek gelopen, vanwaar we opgehaald zijn door een kennisnemen van gene. We zijn meegenomen naar Nijmegen waar we gedouched, gewassen, gegeten en geslapen hebben. De man van het huis had een heerlijke vismaaltijd voorbereid, paprika soep vooraf, alles op speciaal verzoek van gene. Ze hadden flink hun best gedaan. Gene eet alles wat niet op poten loopt, vandaar de paprika's (

• 12 April 2016 - 16:11

Liesje:

Hallo Agnes that first paragraph had me worried for a moment , how do they come up with such predictive text ? See you are making good progress and not so long to go now.
    Walk well and lots love .

• 12 April 2016 - 16:11

Liesje:

Walk well and lots love .

• 12 April 2016 - 21:22

Jurgen En Anke:

Hallo Agnes en Genevief,

Wat leuk dat je een reisverslag van jullie Pieterpad-wandeling deelt op t internet.
    Leuk om t te lezen.
    Nogmaals dank voor t leuke gesprek wat wij hadden tijdens de etappe naar Swolgen.
    Hebben al even info over Zuid-Afrika opgezocht, wat een mooi land!
    Wij hopen dat jullie een goede slaapplaats hebben gekregen en dat het voor t vervolg van jullie wandeling maar mooi weer mag blijven