Hellendoorn - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Agnes Berkum - WaarBenJij.nu Hellendoorn - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Agnes Berkum - WaarBenJij.nu

Hellendoorn

Door: Agnes

Blijf op de hoogte en volg Agnes

01 April 2016 | Nederland, Hellendoorn

Jenny zwaaide ons uit om 09:00. We vertrokken richting Hellendoorn vandaag met een frisse 'chill' in de lucht maar een zon die ons in het gezicht scheen. Het was een schitterende dag en die bleef tot onze eindbestemming. De natuur was heel mooi vandaag, maar aangezien mijn iPad te groot is om in mijn heupriemtas te steken worden meeste foto's gemaakt met mijn telefoon. Die kunnen niet overgeplaatst worden op de iPad. Vandaar Willemien, zie je niet elke dag foto's.
We liepen al snel Ommen uit en binnen een dik uur zagen we een plekje om koffie te drinken. Er waren drie zussen die een daagje aan het wandelen waren. Zo zien we soms mensen uit de buurt of ze komen met de trein om een paar dagen te lopen. Tot nu toe in we maar 1 persoon tegengekomen die naar Maastricht loopt. Waar die gebleven is mag Joost weten. Hij was redelijk snel en is misschien al in Maastricht

  • 02 April 2016 - 14:19

    Liesje Carter:

    Hallo there Agnes 10 days already . Well done.
    Are you finding you did enough training and have you thrown any of your luggage away ?
    Hier is het ook mooi weer and ik loop maar steeds sodat ik de Big 5 hike goed kan doen.
    Veel groeten aan jou and je vriendin . Lekker loopen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Agnes

Actief sinds 11 Maart 2016
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 8658

Voorgaande reizen:

11 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

23 Maart 2016 - 17 April 2016

Pieterpad

Landen bezocht: