De warme bossen - Reisverslag uit Schoonloo, Nederland van Agnes Berkum - WaarBenJij.nu De warme bossen - Reisverslag uit Schoonloo, Nederland van Agnes Berkum - WaarBenJij.nu

De warme bossen

Door: Agnes

Blijf op de hoogte en volg Agnes

27 Maart 2016 | Nederland, Schoonloo

Na een uur minder geslapen te hebben, werden we wakker in een regenachtig Rolde. Gisteravond hebben we wat bij de Chinees gegeten en waren we voor negen uur weer thuis. Veel uitgepluisd op de computer en goed geslapen.
Het ontbijt was weer goed. We worden meestal een echt Nederlands ontbijt voorgeschoteld. Gekookt ei, beschuit, hagelslag, ham, kaas, broodjes.. Marga had een heerlijk notenbrood gebakken. We waren pas om tien uur weg. Iets te laat, maar we kwamen toch om half vier aan bij de warme bossen. De zoon van de eigenaars deed open en vertelde ons waar ons hutje was. Niet veel ruimte, maar er was tenminste een verwarming.
De ouders kwamen tien intern later thuis en het duurde niet lang of we werden een klein apartementje aangeboden. Twee kamers, keukentje, ontbijttafel, tv, douche en toilet.
Morgen lopen we met een klein rugzakje en worden weer opgehaald in Sleen. We slapen hier een tweede nacht en vertrekken overmorgen weer vanaf Sleen waar we gebracht worden door Rob.
Het wordt een lange wandeling morgen en we verwachten nog geen goed weer. Onze schoenen zijn meer modder dan schoen vandaag. Veel door mooie bossen gewandeld, niet teveel mensen tegengekomen. Twee herten sprongen de weg over voor onze neus. Verder zien we kikkers en that's it.
Momenteel luisteren we naar André Hazes soort muziek. Er is een groep van 30 die dit zaakje hebben gehuurd voor het weekend. we zullen er wel doorheen slapen. Nu 'rehydrated' Chicken tikka masala, koffie en paaseieren!

• 28 Maart 2016 - 12:28

Liesje:

hallo Agnes
    sounds like cold weather but otherwise all sounds good/
    I would like to Whatsap you as this sort of communication does not allow feedback from you and I am curious about some things you say.

• 28 Maart 2016 - 14:33

Janneke Seton:

hallo

• 29 Maart 2016 - 18:09

ik hoop dat je deze boodschap ontvangt.hier van daag goed weer hopelijk bij jullie ook.zoen mamma mia