Groningen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Agnes Berkum - WaarBenJij.nu Groningen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Agnes Berkum - WaarBenJij.nu

Groningen

Door: Agnes

Blijf op de hoogte en volg Agnes

25 Maart 2016 | Nederland, Groningen

Het is nog vroeg, buiten lijkt het grijs en grauw, maar we hebben al geleerd dat het dan niet noodzakelijk koud is.
Gisteren was een lange dag-wel erg koud voor Gene, we heen ook geen koffieplek open gevonden tussen Winsum en Groningen. In Garnwerd was er iets een 3 kwartier later...
Aan het begin van de stad hebben we in een studenten tentje cappuccino en tosti kunnen vinden. Terwijl Gene zich vermaakte met de computer, heb ik een slachtoffer kunnen vinden die mens-erger-je-niet met me speelde. Het was gezellig en twee uur later stapten we op om door de stad te lopen.
Wanten gevonden, een regenjas en een extra broek. Gene blij, want die verkleumde echt.
Een nieuwe friettent was gisteren om 13:00 open voor de eerste keer - hier heen we dus onze avondmaaltijd op.
We kwamen om 18:30 aan bij ons adres, niet ver van het station, het is gezellig, we hebben een heerlijke ruimte en de douche was weer enerverend.
We lagen wel vroeg op bed, maar daar hield Skype en het boeken van volgende nachten ons nog bezig tot redelijk laat.
De Passion was op tv, maar daar hadden we even geen energie voor.
Vandaag naar Zuid-Laren (waarom denk ik dat mijn tante en oom daar in een boom zitten??)