Pieterburen - Reisverslag uit Pieterburen, Nederland van Agnes Berkum - WaarBenJij.nu Pieterburen - Reisverslag uit Pieterburen, Nederland van Agnes Berkum - WaarBenJij.nu

Pieterburen

Door: Agnes

Blijf op de hoogte en volg Agnes

22 Maart 2016 | Nederland, Pieterburen

De trein bracht me van Schiphol naar Groningen, daar overgestapt in trein naar Winsum. De bus zette me af in het centrum van Pieterburen, waarna ik binnen 3 minuten lopen voor de deur stond van de koningin.
De koning deed open, maar deed alsof hij de concierge was. Een zee van kleuren kwam me tegemoet. Chandeliers, bloemrijke kleden, jurken, bonte mantels en veren waartussen een collectie van porselein, aardewerk en bloemenvazen vullen dit huis en je ogen vervelen zich geen seconde. Na een kop sterke koffie en een warme douche al snel mijn bed ingeklommen.
Vanmorgen stond een uitgebreide ontbijttafel me te wachten. Hagelslag(en), jams, chocolade pasta's: het leek meer op een kruidenierswinkel.
De bomaanslag in Brussel overschaduwde het ontbijt, alhoewel ik dankbaar ben dat Marleen veilig thuis is!

• 22 Maart 2016 - 16:33

wat zijn jullie stil!lekker genieten vandaag en morgen aan de slag.mamma mia

• 23 Maart 2016 - 20:24

was het lekker vandaag?mamma mia